lördag 21 mars 2009

FILMDAG MED TOVE,LARA,KATJA OCH JAG!!<3

TJABBA TJENA HALLÅ!!!
Idag så kom Tove,Lara,Katja hem till mig och vi tittade på tre filmer!!! det var jätte mysigt...vi bara satt och åt glass och chips m.m och bara myste!!
Efter vi hade tittat på filmerna så höll vi på med vårt hår ...vi använde locktången...hihi..nu har jag faktiskt bestämt mig för att spara till långt hår..det kommer nog bli jätte snyggt!! ...jag kanske kommer att få vänta i två år men aja....
sen så gick vi ut på en skön prommenad eftersom vi inte hade varit ute på hela dagen!! det var ju superfint väder!!!

imorgon ska jag,mamma och mormor åka in till stan och shoppa!! det ska bli jättekul!!! men jag ska nog inte köpa något eftersom jag fyller år nästa helg!!!....men nu måste jag knalla iväg eftersom jag ska se på ROBINSSON!!!! ha en fortsatt trevlig och mysig kväll!!! <3
kram carro!!! seeeeeee yaaaaaaaaaaa!!!! <3333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar