söndag 17 maj 2009

STOLT ÖVER MIG SJÄLV!!:o)

Halloj!!<3
GUD VA BRA ATT NORGE VANN!!!!
Själv är jag super stolt över mig eftersom jag lyckades hålla mig vaken under hela programmet trots alla skitlåtar!!:o) hihi..
Imorgon är det "suttonde maj" och ni kan bara GISSA hur Norge kommer att fira i ju med att det är Norges nationaldag och det är väldigt stort i Norge..det blev verkligen en lyckad helg för Norge!!
Jag tycker att Marlena var Toppen men kanske inte en hitt!!
Nu ska jag hoppa i ett par shorts och en Te-shirt och lägga mig och sola!! Men inte så länge för att det varnas ju för hudcancer och det börjar bli vanligare och vanligare!!:( Min kompis Ebba hon var alldedes röd om axlarna eftersom hon hade bara legat i sin swimmingpool och då blir det så!!!! Juste igår hade jag och Ebba våran dansuppvisning och det gick superbra!!:D
Ha en fin dag!!<3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar