fredag 3 april 2009

ÄNTLIGEN PÅSKLOV!!!!

Tjabba tjena hallå!!<3
Nästan hela dagen idag har jag bara jobbat med franska..det var roligt..det är jätte kul att jobba när man vet vad man ska göra och det går bra!!
Idag var det inte lika varmt som det var igår..det var lite synd!!:( Jag måste berätta en rolig sak som hände idag när vi skulle leka land och rike så sprack mina jeans..det var hemskt och pinsamt..haha..aja skit samma dom var ju ändå för små..men det var faktiskt mina favojeans!!:(
Nu är det äntligen PÅSKLOV!!!..jag har väntat länge på det... Jag ska nämligen vara hund´vakt åt lilla Tyra(hon är döpt efter Tyra Banks) Jag längtar tills på söndag för då ska jag och mina två kompisar gå på friiskis&svettis och efter det så ska vi vidare hem till Lisa och laga egen Suchi och titta på en film..det blir nog supertrevligt!!!...hoppas jag!!! hihi

Hoppas att ni får ett underbart Påsklov!!! PUSSAR CARRO!!!!

1 kommentar:

  1. hihihi
    det var kul att lyssna när veronica sjöng

    och att göra franskan

    kramar från anna¨

    SvaraRadera