torsdag 2 april 2009

SOMMARVÄDER!!!!

TJAO!!!
Idag har det varit värsta sommarvädret!!! jätte skönt!! idag när jag skulle gå hem från skolan gick jag bara i kortärmat...det var super varmt..jag kunde inte låta bli!!!
Idag fick jag inte så jättemycket gjort i skolan ..men men...jag satt mest med mina två kompisar framför datorn och gjorde visitkort!!!...det var trevligt....hihi :O)

Min outfit idag: Ett par marinblåa Chinos och en blå och vit randig t-shirt och ett silverhalsband för att pimpa upp det hela......jag hade mina nya vita lacosteskor idag...och en Friis&company väska.....och slutligen en biege kappa men det var ju ingen idé att ha på sig den för det var ju för varmt för det idag!!!!!!

Kramisar Carro!!!<33

1 kommentar:

  1. hihi,
    ja vi fick inte så mycket gjort men det var kuul

    / anna

    SvaraRadera