måndag 6 april 2009

BLOGGDAG!!

HEJ HEJ!!
idag ska jag bara sitta inne och blogga och dricka te...jag kan berätta lite om gårdagen hos Lisa och sushin...det var supergott fast jag vågade inte smaka sjögräset som man har runt....ni vet?
vi såg också på filmen rallybrudar..den var jättebra...den kan jag rekomendera att se!!!
vi åt en smarrig fruktsallad med glass,chocklad och kolasås till efterrätt!!! vi gav varandra påskpresenter...jag gav påskägg med godis och anna gav en mmkortlek från New York och en klubba..Lisa gav en liten påste med chockladägg...Tack så hemskt mycket Anna och Lisa!!
idag på eftermiddagen ska jag rönka mig..det blir lite läskigt..har aldrig gjort det förr!!

Min outfit: Ett par blåa vida jeans och en randig trekvartsskjorta..

Ha en trevlig dag!! VI HÖRS!! puss carro!!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar