måndag 13 april 2009

TYRA TRÄFFAR VALPEN LUKAS!!:O)

Hej på alla!!<3
Idag har vi varit hemma hos några kompisar i sjöberg och de har precis skaffat en liten svart dvärgpudels valp som heter Lukas. Jag kan säga så här att Tyra var inte alls förtjust i lilla Lukas.
Egentligen skulle vi gå på hundkafe men så blev det inteför någon anledning som jag inte vet..men det var ju jättekul att få komma hem till våra kompisar istället!!..efter vi hade varit i sjöberg så gick jag,mamma och min kompisgranne Lara på ett medel-pass på friskis&svettis..det var jättekul!!! imorgon är det skola..nu är lovet slut!! Tyra åker hem på onsdag..usch vad jag kommer att sakna lilla Tyris!!:( men det är ju inte sista gången jag kommer att träffa Tyra..gud nej det blir ju massor av fler tillfällen!!:)
Nu ska jag och mamma gå ut på den sista promenaden för idag och imorgon ska jag ut halv sju med Tyra!! det blir mysigt!
kramisar carro!!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar