lördag 11 april 2009

TYRA!!<3


hejhej!!!
förlåt att jag inte har skrivit på den senaste tiden..jag är nämligen Hundvakt så jag har inte haft så mycket tid att sitta vid datan och blogga!! det har gått jätte bra med lilla Tyra...vi går på massor av promenader varje dag..det är jättemysigt!! idag ska vi ha gäster så vi får se hur lilla Tyris reagerar...i onsdags kväll när Tyra kom så kom mormor ocksåoch då skällde hon säkert i en 20 minuter..men jag tror att det bara var för att Anna och Ebbe hade precis lämnat Tyra och då kanske hon trodde att hon skulle åka igen till någon annan..men jag vet inte...Inatt sov min bästis Katja över och fille min brorsa var hos en kompis och han kom hem kl 3 inatt och då börja Tyra skälla jätte mycket..jag blev lite rädd!! hehe...
nu ska jag nog gå på en långpromenix med lilla Tyra!!
GLAD PÅSK!! vi höres..puss carro!!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar