måndag 20 april 2009

MIN HELG!!<3

tjabba tjena hallå!!<3
I fredags så var jag hemma hos min kompis Lisa och vi splade tv-spel och så gjorde vi marsipanfigurer...det var jättekul!! På lördagen så åkte jag och mamma och gjorde fransk mannikyr fast det var inte så lätt eftersom att det hade fasnat karamellfärg under naglarna sen i fredags så det tog typ en halvtimme att ta bort karamellfärgen..hihi!! Sen efter mannikyren så åkte jag in till stan...till min kompis Ebbas mammas butik och Ebba var också där så jag och Ebba jobbade där..det var superkul!! först så fick vi göra i ordning lite vårblommor och sen fick vi packa ner nötter i påsar och sen gick jag ch Ebba och åt Lunch på en italiensk lyxresturang som heter ciao ciao grade...den kan jag rekomendera!!! vi tog varsin pizza!! jag skulle kunna berätta i evigheter om lördagen men jag ska gå vidare!!! På lördags kväll så sovde Tove över hos mig!!!
På söndagen så pluggade jag franska och så var jag på mammas jobb och satte upp mammas kampanj!! det var jättekul!! det är den största kampanjen på ICA någonsin!!!
Idag är det måndag och jag är hemma idag eftersom att jag mår jätte illa och har ont i magen!!:(
MASSOR AV KRAMAR CAROLINE!!!<3333>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar